Teaching self-regulation in classrooms of elementary school
La enseñanza de la autorregulación en aulas de educación primaria
Ensinar autorregulação nas aulas de ensino fundamental
2021 | |
comprensión lectora aprendizaje autorregulado metacognición estrategias enseñanza reading comprehension self-regulated learning metacognition strategies teaching compreensão leitora aprendizagem autorregulada metacognição estratégias ensino |
|
Español | |
Universidad ORT Uruguay | |
RAD | |
https://revistas.ort.edu.uy/cuadernos-de-investigacion-educativa/article/view/3055
http://hdl.handle.net/20.500.11968/4317 |
|
Acceso abierto | |
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0 |
Resultados similares
-
Proposal of standards for Reading Comprehension Multidimensional Battery
Autor(es):: Ferraz, Adriana Satico
Fecha de publicación:: (2023) -
The formulation of questions as a didactic strategy to motivate reflection in the classroom
Autor(es):: Benoit Ríos, Claudine Glenda
Fecha de publicación:: (2020) -
Self-regulation and Learning Strategies of Beginner and Advanced University Students
Autor(es):: Belletti, Cecilia
Fecha de publicación:: (2022) -
Teaching reading comprehension in secondary school: a systematic review
Autor(es):: Tonani, Juliana
Fecha de publicación:: (2023) -
Design and validation of an instrument to evaluate the teaching practice focused on metacognition in the classroom
Autor(es):: Romo Sabugal, Claudia
Fecha de publicación:: (2020)