Play in early childhood: Approach to the meaning given by nursery teachers
Juego en primera infancia: Aproximación al significado otorgado por educadoras de párvulos
Jogo em primeira infância: Aproximação ao significado dado por educadoras de crianças
2021 | |
primera infancia juego docente preescolar estrategias educativas early childhood play pre-school teacher educational strategies primeira infância jogo docente pré-escolar estratégias educacionais |
|
Español | |
Universidad ORT Uruguay | |
RAD | |
https://revistas.ort.edu.uy/cuadernos-de-investigacion-educativa/article/view/3063
http://hdl.handle.net/20.500.11968/4287 |
|
Acceso abierto | |
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0 |
Resultados similares
-
THE SENSITIVITY OF THE CAREGIVER AND THEIR IMPORTANCE IN PROMOTING QUALITY CARE IN EARLY CHILDHOOD
Autor(es):: Carbonell, Olga Alicia
Fecha de publicación:: (2013) -
The times of childhood in Colombia through the transformation of the game and of the late 20th century and early 21st century toy
Autor(es):: Jiménez Becerra, Absalón
Fecha de publicación:: (2018) -
Factores psíquicos maternos determinantes en la elección de alimentos para sus hijos : estudio de las familias participantes del Programa Uruguay Crece Contigo, en el eje de Ruta 5, Canelones
Autor(es):: Fagúndez Núñez Moraes, Graciela
Fecha de publicación:: (2021) -
Theory of mind skills and understanding of mentalistic verbs in typically developing children
Autor(es):: Muñoz, Jimena
Fecha de publicación:: (2022) -
Representations on early childhood and education, from students starting and graduating from the early childhood teacher career at two training institutions (Montevideo and Paysandú, Uruguay)
Autor(es):: Etchebehere Arenas, Gabriela
Fecha de publicación:: (2024)