Three experiences on flipped classroom to promote the engagement for learning Perceptions of university students
Tres experiencias sobre clases invertidas para promover el compromiso por el aprendizaje. Percepciones de estudiantes universitarios
2019 | |
Engagement Higher Education Innovation Flipped classroom Information and communication technologies Compromiso Educación superior Innovación Tecnologías de la información y comunicación Clase invertida |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/1836
https://hdl.handle.net/10895/3964 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Nursing Students’ Perceptions of Flipped Classroom and Continuous Assessment in the Nursing-Management Classroom
Autor(es):: González-Sanz, Juan Diego
Fecha de publicación:: (2022) -
Flipped
Autor(es):: Chiarino Nerguizián, José Aurelio
Fecha de publicación:: (2014) -
Assessment of health workers´ engagement in Uruguay using the Utrecht work engagement scale (UWES)
Autor(es):: Gómez Garbero, Lucía
Fecha de publicación:: (2019) -
"Design of a Student Satisfaction Questionnaire for a Higher Education Course" "Implementing the Flipped Learning Model"
Autor(es):: Landa Cavazos, María Raquel
Fecha de publicación:: (2018) -
School engagement in students from a Mapuche intercultural high school: a qualitative study
Autor(es):: Aranda López, Sebastián
Fecha de publicación:: (2022)