Constructive, self-regulatory, situated and collaborative learning: an approach to the acquisition of the adaptative competency in mathematics.
Aprendizaje constructivo, autorregulado, situado y colaborativo: un acercamiento a la adquisición de la competencia adaptativa (matemática).
2015 | |
aprendizaje constructivo autorregulación competencia adaptativa matemáticas educación primaria constructive learning self regulation adaptative competency mathematics primary |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/690
https://hdl.handle.net/10895/3871 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Subjective well-being and adaptation. The case of Uruguay
Autor(es):: Salas, Gonzalo
Fecha de publicación:: (2017) -
An operational approach to program extraction in the Calculus of Constructions
Autor(es):: Fernández, Maribel
Fecha de publicación:: (2002) -
Internal program extraction in the calculus of inductive constructions
Autor(es):: Severi, Paula
Fecha de publicación:: (2002) -
AFFECT IMPACT ON MOTIVATION AND SELF-REGULATION
Autor(es):: Huertas, Juan Antonio
Fecha de publicación:: (2012) -
SELF-REGULATED LEARNING AND READING COMPREHENSION: AN INTERVENTION STUDY
Autor(es):: Trías, Daniel
Fecha de publicación:: (2009)