No one size fits all: mainstreaming in the U.S. VS. mainstreaming in Uruguay.
No a los talles únicos: inclusión educativa en aulas del Uruguay y Estados Unidos.
2010 | |
educación especial integración inclusión recursos estigma special education integration inclusion resources stigma |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/670
https://hdl.handle.net/10895/3866 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Sociodemographic variables and prejudices perception from disabled people
Autor(es):: Sainz Palafox, Miguel Angel
Fecha de publicación:: (2024) -
Surviving Cancer: Narratives of a Group of People’s Experiences
Autor(es):: Bermúdez Niño, Yolanda
Fecha de publicación:: (2022) -
Erving Goffman, como marco conceptual para analizar el estigma de la vejez
Autor(es):: Mora Tapia, Natalia
Fecha de publicación:: (2021) -
Diagnosis or stigma? Problematizing disease from a duoethnographic approach
Autor(es):: Aranda Delgado, María Magdalena
Fecha de publicación:: (2023) -
Social practices in the context of sensorial disabilities inclusion in the public schools of Copiapó Chile
Autor(es):: LERÍA DULČIĆ, FRANCISCO
Fecha de publicación:: (2016)