LITERACY ACQUISITION, PRE-READING SKILLS AND FAMILY LITERACY CONTEXT IN A SAMPLE OF URUGUAYAN CHILDREN
INICIO DE LA ALFABETIZACIÓN, HABILIDADES PRELECTORAS Y CONTEXTO ALFABETIZADOR FAMILIAR EN UNA MUESTRA DE NIÑOS URUGUAYOS
2015 | |
lectura habilidades prelectoras contexto alfabetizador familiar alfabetización temprana reading pre-reading skills family literacy context early literacy |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/cienciaspsicologicas/article/view/161
https://hdl.handle.net/10895/2872 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
An evaluation of the integration of m-learning in Total Reading Approach for Children Plus (TRAC+): Enhancing literacy of early grade students in Cambodia.
Autor(es):: Seng, Krisna
Fecha de publicación:: (2018) -
Systematic Review of Literature on Intervention Programs in Early Reading Skills
Autor(es):: Chávez Delgado, María Eugenia
Fecha de publicación:: (2022) -
The Promises, Challenges, and Futures of Media Literacy
Autor(es):: Davison, Patrick
Fecha de publicación:: (2018) -
ORTHOGRAPHIC LEXICON AND READING ABILITY
Autor(es):: Marín, Javier
Fecha de publicación:: (2007) -
SUBTYPES OF SUBJECTS WITH READING DISABILITIES IN THE SPANISH LANGUAGE
Autor(es):: Cuadro, Ariel
Fecha de publicación:: (2007)