Educational Assessment of Learning Achievements: Basic Conceptualizations for the Understanding of a Professional Language
Evaluación educativa de los aprendizajes: Conceptualizaciones básicas de un lenguaje profesional para su comprensión
Avaliação educacional da aprendizagem: conceitos básicos de uma linguagem profissional para maior entendimento
2022 | |
evaluación currículum formación inicial docente evaluación educativa formación de profesores assessment curriculum initial teaching training educational evaluation teacher training avaliação currículo formação inicial de professores avaliação educacional treinamento de professores |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/2638
https://hdl.handle.net/10895/3996 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Application of technology in the practice of initial teachers training. Assessment of didactic analysis for secondary education classrooms filmed in 360°
Autor(es):: Umpiérrez Oroño, Silvia
Fecha de publicación:: (2020) -
The Pedagogical Authority: A View from the Teaching Training Process
Autor(es):: Acuña Zúñiga, Carmen Claudia
Fecha de publicación:: (2022) -
La pareja pedagógica: una estrategia para transitar y aprender el oficio de ser profesor. Pedagogic pair: a strategy to learn the teaching profession.
Autor(es):: Rodríguez Zidán, Eduardo
Fecha de publicación:: (2015) -
Exploratory Factor Analysis for student perceptions about academic evaluation
Autor(es):: Rodríguez Garcés, Carlos
Fecha de publicación:: (2019) -
Executors, implementers or curricular agents? Teacher profiles in relation to the curriculum
Autor(es):: Di Pizzo Mateus, Roxana
Fecha de publicación:: (2021)