TEXT COMPREHENSION FROM A MULTICOMPONENTIAL PERSPECTIVE. THE “LEER PARA COMPRENDER” TEST
LA COMPRENSIÓN DE TEXTOS DESDE UN ENFOQUE MULTICOMPONENCIAL. EL TEST “LEER PARA COMPRENDER”
2009 | |
comprensión lectora evaluación modelo multicomponencial reading comprehension evaluation multicomponential model |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/cienciaspsicologicas/article/view/151
https://hdl.handle.net/10895/2863 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
TEXT COMPREHENSION IMPROVEMENT FROM A COMPONENTIAL PERSPECTIVE: THE ABILITY TO IDENTIFY CHARACTERS
Autor(es):: Meneghetti, Chiara
Fecha de publicación:: (2009) -
READING COMPREHENSION AND RECOGNITION WORDS
Autor(es):: Balbi, Alejandra
Fecha de publicación:: (2009) -
Comprehension of academic expository texts in e-book Reader vs. paper: influence of prior domain knowledge and verbal aptitude
Autor(es):: Piovano, Silvia
Fecha de publicación:: (2018) -
SELF-REGULATED LEARNING AND READING COMPREHENSION: AN INTERVENTION STUDY
Autor(es):: Trías, Daniel
Fecha de publicación:: (2009) -
Proposal of standards for Reading Comprehension Multidimensional Battery
Autor(es):: Ferraz, Adriana Satico
Fecha de publicación:: (2023)