Multilevel schools in an indigenous context: strengths, limitations and challenges from the perspective of teachers in La Araucanía
Escuela multinivel en contexto indígena: fortalezas, limitaciones y desafíos desde la perspectiva de los profesores en La Araucanía
Escola multinível em um contexto indígena: fortalezas, limitações e desafios na perspectiva de professores em La Araucanía
2023 | |
school education teaching and learning intercultural education indigenous culture indigenous and tribal people educación escolar enseñanza y aprendizaje educación intercultural cultura indígena pueblos indígenas y tribales educação escolar ensino e aprendizagem educação intercultural cultura indígena povos indígenas e tribais |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/cienciaspsicologicas/article/view/2841
https://hdl.handle.net/10895/3208 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Duality and gender parity in a plurinational Ecuador
Autor(es):: Aguirre Burneo, Alfonsina Lucía
Fecha de publicación:: (2022) -
Nursing and Health Care for the Brazilian Indigenous Population: Scoping Review
Autor(es):: Silva, Berenice
Fecha de publicación:: (2021) -
THE INDIGENOUS IDENTITY INTERPRETED AS A CATEGORY OF ANALYSIS IN POPULATION STUDIES
Autor(es):: Choque-Caseres, Dante
Fecha de publicación:: (2017) -
Cultivar conocimientos, cosechar otra educación: experiencias desde la perspectiva indígena
Autor(es):: Levalle, Sebastián
Fecha de publicación:: (2020) -
School engagement in students from a Mapuche intercultural high school: a qualitative study
Autor(es):: Aranda López, Sebastián
Fecha de publicación:: (2022)