Can School Reduce Achievement Inequities?
¿Puede la escuela reducir las desigualdades del rendimiento ?
2009 | |
desigualdad educativa rendimiento académico investigación educativa repetición de grado educational inequality learning achievement educational research grade retention |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/701
https://hdl.handle.net/10895/3878 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Education Inequalities at Uruguayan Middle School
Autor(es):: Menese Camargo , Pablo
Fecha de publicación:: (2020) -
GOAL ORIENTATIONS, ACADEMIC ACHIEVEMENT AND GENDER IN COLLEGE STUDENTS
Autor(es):: Alemán, María José
Fecha de publicación:: (2011) -
Finishing secondary school in Córdoba:: Educational inequality and high school in the last decade
Autor(es):: Jiménez Zunino, Cecilia
Fecha de publicación:: (2017) -
Correspondence between Indicators of University Entry and Levels of Achievement of Diagnostic Competence in Kinesiology Students
Autor(es):: Escobar, Máximo
Fecha de publicación:: (2019) -
Inequality Gaps in the Access to Higher Education in Argentina
Autor(es):: Adrogué, Cecilia
Fecha de publicación:: (2021)