The Use of Journals as Theoretical Background in Dissertations and Theses about Teacher Continuous Training (2010-2014).
Utilização de periódicos como referencial teórico nas dissertãçoes e teses sobre a formaço continuada de professores (2010-2014).
2015 | |
formação de professor periódicos científicos classificação qualis teses pesquisa teacher training scientific journals qualis rating theses research |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/699
https://hdl.handle.net/10895/3877 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Data Journalism in Uruguay
Autor(es):: Rodríguez, Leandro
Fecha de publicación:: (2016) -
Reviewing the originales presented to Revista Cirugía del Uruguay
Autor(es):: Müller Gras, Augusto
Fecha de publicación:: (1994) -
A journal for Uruguay and the world
Autor(es):: Sotelo, Rafael
Fecha de publicación:: (2023) -
Daily basis between two temporalities: from periodicity to simultaneity
Autor(es):: Mazzone, Daniel; Universidad ORT Uruguay
Fecha de publicación:: (2017) -
Writing from Uruguay to the world: Agrociencia Uruguay twenty-five years
Autor(es):: Bonfanti, Daniele
Fecha de publicación:: (2022)