Pedagogical Dimensions that Configure Service-Learning Practices
Dimensiones pedagógicas que configuran las prácticas de aprendizaje-servicio
2019 | |
Service-Learning Educational Practice School-Community relationship Student participation Educational Innovation Aprendizaje-Servicio Práctica pedagógica Relación escuela-comunidad Participación de los estudiantes Innovación Pedagógica |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/1834
https://hdl.handle.net/10895/3962 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
The Pedagogical Authority: A View from the Teaching Training Process
Autor(es):: Acuña Zúñiga, Carmen Claudia
Fecha de publicación:: (2022) -
Roles of principals and participation boards in Secondary Schools: tensions and practical suggestions.
Autor(es):: Echeverriarza, María Paz
Fecha de publicación:: (2011) -
Lessons learned from the educational experience during COVID-19 from the perspective of Latin American university students
Autor(es):: Lobos, Karla
Fecha de publicación:: (2023) -
"Participation, Democratic Life and Sense of Belonging" "according to type of educational institution in Chile"
Autor(es):: Castillo Riquelme, Victor
Fecha de publicación:: (2018) -
La pareja pedagógica: una estrategia para transitar y aprender el oficio de ser profesor. Pedagogic pair: a strategy to learn the teaching profession.
Autor(es):: Rodríguez Zidán, Eduardo
Fecha de publicación:: (2015)