Perceived Learning by Teachers who Participate in an Online Professional Development on Literacy
Aprendizajes percibidos por docentes que participan de un desarrollo profesional en línea sobre alfabetización
Aprendizagens percebidas por professores que participam de um desenvolvimento profissional online sobre alfabetização
2024 | |
desarrollo profesional docente desarrollo profesional en línea alfabetización prácticas basadas en evidencia en educación professional teacher development online professional development literacy evidence-based practices in education desenvolvimento profissional de professores desenvolvimento profissional online alfabetização práticas educacionais baseadas em evidências |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/3692 | |
Acceso abierto |
Resultados similares
-
HOW TO USE EVIDENCE-BASED NURSING.
Autor(es):: Caballero Muñoz, Erika
Fecha de publicación:: (2016) -
Being an early childhood educator in times of uncertainty: challenges for professional development in context COVID-19
Autor(es):: Figueroa-Céspedes, Ignacio
Fecha de publicación:: (2022) -
Professional networks in online learning processes
Autor(es):: García, Sofía
Fecha de publicación:: (2019) -
A Review on Educational Practice Observation Programs
Autor(es):: Verástegui Martínez, Macarena
Fecha de publicación:: (2022) -
A way to improve the quality of education: the role of the school principal
Autor(es):: Chi, Jin
Fecha de publicación:: (2023)