DEPRESSIVE SYMPTOMS AND SCHOOL PERFORMANCE: A STUDY OF BRAZILIAN CHILDREN
SINTOMATOLOGÍA DEPRESIVA Y DESEMPEÑO ESCOLAR: UN ESTUDIO CON NIÑOS BRASILEÑOS
SINTOMATOLOGIA DEPRESSIVA E DESEMPENHO ESCOLAR: UM ESTUDO COM CRIANÇAS BRASILEIRAS
2016 | |
elementary school childhood depression psychological assessment reading writing enseñanza primaria depresión infantil evaluación psicológica lectura escritura ensino fundamental depressão infantil avaliação psicológica leitura escrita |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/cienciaspsicologicas/article/view/1255
https://hdl.handle.net/10895/2982 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
We will know how to write. Teaching writing in the Communication degree at the University of Montevideo
Autor(es):: Gómez Márquez, María Victoria
Fecha de publicación:: (2024) -
Self perceptions of high school students as readers and writers
Autor(es):: González de la Torre, Yolanda
Fecha de publicación:: (2023) -
Influence of depression symptoms on neuropsychological functions after stroke
Autor(es):: Santos, Daniele Pioli
Fecha de publicación:: (2019) -
Depressive symptoms and their impact on social representation of depression: a study with adolescents
Autor(es):: Coutinho de Mello, Alexandre
Fecha de publicación:: (2021) -
Students’ representations of writing and its assessment at the postgraduate level
Autor(es):: Pozzo, María Isabel
Fecha de publicación:: (2023)