Early school dropouts in developing countries: an integer approach to guide intervention. The case of Uruguay
2008 | |
DESERCIÓN EDUCACIÓN SECUNDARIA CALIDAD DE LA EDUCACIÓN PAÍSES EN DESARROLLO |
|
Inglés | |
Universidad de la República | |
COLIBRI | |
http://hdl.handle.net/20.500.12008/2108 | |
Acceso abierto | |
Licencia Creative Commons Atribución – No Comercial – Sin Derivadas (CC BY-NC-ND 4.0) |
Resultados similares
-
Enhancing the public provision of education: the economics of education reform in developing countries
Autor(es):: Patrón, Rossana
Fecha de publicación:: (2006) -
Can education policy address the wage gap? A note on public skill formation in developing countries
Autor(es):: Patrón, Rossana
Fecha de publicación:: (2010) -
Public education and growth : cost-effectiveness of educational policies in developing countries
Autor(es):: Patrón, Rossana
Fecha de publicación:: (2005) -
Endogenous skill formation in developing countries : a CGE application to Uruguay /
Autor(es):: Patrón, Rossana
Fecha de publicación:: (2005) -
When more schooling is not worth the effort: another look at the dropout decision of disadvantaged students in uruguay
Autor(es):: Patron, Rossana
Fecha de publicación:: (2011)