Teaching reading comprehension in secondary school: a systematic review
Enseñar a comprender textos en la escuela secundaria: una revisión sistemática
Ensino de compreensão de textos na escola secundária: uma revisão sistemática
2023 | |
comprensión de textos escuela secundaria intervención estrategias de comprensión revisión sistemática reading comprehension secondary schools intervention reading strategies systematic review compreensão de textos escola secundária intervenção estratégias de compreensão revisão sistemática |
|
Español | |
Universidad ORT Uruguay | |
RAD | |
https://revistas.ort.edu.uy/cuadernos-de-investigacion-educativa/article/view/3440
http://hdl.handle.net/20.500.11968/6614 |
|
Acceso abierto | |
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0 |
Resultados similares
-
SELF-REGULATED LEARNING AND READING COMPREHENSION: AN INTERVENTION STUDY
Autor(es):: Trías, Daniel
Fecha de publicación:: (2009) -
READING COMPREHENSION AND RECOGNITION WORDS
Autor(es):: Balbi, Alejandra
Fecha de publicación:: (2009) -
Teaching self-regulation in classrooms of elementary school
Autor(es):: Ronqui, Valentina
Fecha de publicación:: (2021) -
TEXT COMPREHENSION IMPROVEMENT FROM A COMPONENTIAL PERSPECTIVE: THE ABILITY TO IDENTIFY CHARACTERS
Autor(es):: Meneghetti, Chiara
Fecha de publicación:: (2009) -
Proposal of standards for Reading Comprehension Multidimensional Battery
Autor(es):: Ferraz, Adriana Satico
Fecha de publicación:: (2023)