Assessment of the interactive attitude and level of dialogue by Colombian companies on Facebook
Evaluación de la actitud interactiva y el nivel de diálogo de las empresas de Colombia en Facebook
Avaliação da atitude interativa e nível de diálogo das empresas de Colômbia no Facebook
2020 | |
Corporate communication dialogic communication interaction companies Comunicación corporativa comunicación dialógica interacción empresas comunicação corporativa comunicação dialógica interação empresas |
|
Español | |
Universidad ORT Uruguay | |
RAD | |
https://revistas.ort.edu.uy/inmediaciones-de-la-comunicacion/article/view/2958
http://hdl.handle.net/20.500.11968/4168 |
|
Acceso abierto | |
Derechos de autor 2020 InMediaciones de la Comunicación |
Resultados similares
-
Inclusive counterdestination. The discourse of Macri and Scioli on Facebook
Autor(es):: Perez Zamora, Emmanuel
Fecha de publicación:: (2018) -
Facebook versus encuestas de hogares: oportunidades y límites de los datos de Facebook para el estudio de la migración internacional en América Latina
Autor(es):: Montiel, Camila
Fecha de publicación:: (2024) -
Organizational communication: History, development and perspectives of a concept in constant development in Latin America
Autor(es):: Contreras Delgado, Omar Eduardo
Fecha de publicación:: (2020) -
Predominant culture and subcultures: The Go Galápagos Company study through the Organizational Culture Assessment Instrument
Autor(es):: Cusot Cerda, Gustavo Rubén
Fecha de publicación:: (2020) -
Male perceptions of brand sponsorship in video game live streams by female streamers
Autor(es):: Serra Pallarés, Carolina Zoe
Fecha de publicación:: (2023)