Application of technology in the practice of initial teachers training. Assessment of didactic analysis for secondary education classrooms filmed in 360°
Aplicación de tecnología en la práctica de la formación inicial de profesores. Valoración del análisis didáctico de clases de enseñanza secundaria filmadas en 360°
Aplicação de tecnologia na prática da formação inicial de professores. Avaliação da análise didática das aulas de ensino médio filmadas em 360°
2020 | |
tecnología formación inicial de profesores innovación educativa filmación technology initial teacher training educational innovation filming tecnologia formação inicial de professores inovação educacional filmagem |
|
Español | |
Universidad ORT Uruguay | |
RAD | |
https://revistas.ort.edu.uy/cuadernos-de-investigacion-educativa/article/view/2993
http://hdl.handle.net/20.500.11968/4268 |
|
Acceso abierto | |
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0 |
Resultados similares
-
Educational Assessment of Learning Achievements: Basic Conceptualizations for the Understanding of a Professional Language
Autor(es):: Sandoval Rubilar, Pedro
Fecha de publicación:: (2022) -
Formative Research in Learning Communities in Initial Teacher Training
Autor(es):: Cabrera Borges, Claudia
Fecha de publicación:: (2022) -
The Pedagogical Authority: A View from the Teaching Training Process
Autor(es):: Acuña Zúñiga, Carmen Claudia
Fecha de publicación:: (2022) -
Vocational traits of senior high school students aspiring to enter initial teacher training
Autor(es):: Sunza Chan, Sandra Paola
Fecha de publicación:: (2021) -
Aplicación de tecnología en la práctica de la formación inicial de profesores. Valoración del análisis didáctico de clases de enseñanza secundaria filmadas en 360°
Autor(es):: Umpiérrez Oroño, Silvia
Fecha de publicación:: (2020)