Fanification and connectivity in hypermediatized societies: A selected case study of the YouTube platform
Fanificación y conectividad en las sociedades hipermediatizadas: Un estudio de caso seleccionado de la plataforma YouTube
Fanificação e conectividade em sociedades hipermediadas: estudo de caso seleccionado da plataforma YouTube
2021 | |
fan cultures collective identification hypermedia enunciation digital communication YouTube culturas fan colectivos de identificación enunciadores hipermediáticos comunicación digital YouTube culturas fãs coletivos de identificação enunciadores hipermídiaticos comunicação digital YouTube |
|
Español | |
Universidad ORT Uruguay | |
RAD | |
https://revistas.ort.edu.uy/inmediaciones-de-la-comunicacion/article/view/3155
http://hdl.handle.net/20.500.11968/4325 |
|
Acceso abierto | |
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0 |
Resultados similares
-
Subscribers’ Behavior on YouTube: EnchufeTv Channel Case Study
Autor(es):: González-Martínez, Elier
Fecha de publicación:: (2018) -
Media students, climate change and YouTube celebrities: readings of Dear future generations: sorry video clip
Autor(es):: Brereton, Pat
Fecha de publicación:: (2020) -
Extraterritorial application of copyright regulations in Ecuador due to cloud computing services: terms of service of Twitter and YouTube
Autor(es):: Novoa, Eugenia
Fecha de publicación:: (2022) -
Descubriendo interconexiones entre Uruguay y el mundo usando tráfico popular de internet
Autor(es):: Nogueira, Mateo
Fecha de publicación:: (2019) -
Analysis of YouTube Video Production on Entertainment Television as Transmedia Mediatizations
Autor(es):: Rubin, Paloma
Fecha de publicación:: (2023)