Information consumption on social networks in times of a pandemic: Evidence from the Argentine case
Consumo de información en redes sociales en tiempos de pandemia: Evidencias del caso argentino
Consumo de informações nas redes sociais em tempos de pandemia: Provas do caso argentino
2022 | |
media consumption social networks media frames COVID-19 Argentina consumo de medios redes sociales encuadres mediáticos COVID-19 Argentina consumo de mídia redes sociais frames COVID-19 Argentina |
|
Español | |
Universidad ORT Uruguay | |
RAD | |
https://revistas.ort.edu.uy/inmediaciones-de-la-comunicacion/article/view/3231
http://hdl.handle.net/20.500.11968/4587 |
|
Acceso abierto | |
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0 |
Resultados similares
-
Mediatization of Politics during the COVID-19 Pandemic. The Argumentation on the Social Media of Alberto Fernández and Mauricio Macri
Autor(es):: Slimovich, Ana
Fecha de publicación:: (2021) -
Everyday life and gender justice in Argentina: Communication practices during the pandemic
Autor(es):: Enghel, Florencia
Fecha de publicación:: (2022) -
Need and urgency alliance. Communication policies in the Argentine press (December 2015-January 2016)
Autor(es):: Califano, Bernadette
Fecha de publicación:: (2021) -
Frame-building: A tool to analyze media treatment of media policy
Autor(es):: Koziner, Nadia
Fecha de publicación:: (2022) -
Cultural Media Consumption Practices in Young Colombian Students: A Pilot Study
Autor(es):: Serna Collazos, Andrea
Fecha de publicación:: (2018)