Mediatization: reframing the analysis of media effects
Mediatización: reencuadrando el análisis de los efectos de los medios
Midiatização: reenquadrando o análise dos efeitos dos meios
2017 | |
high modernity; institution; mediatization; media logics; metaphor; structural change. alta modernidad; institución; mediatización; lógicas de los medios; metáfora; cambio estructural |
|
Español | |
Universidad ORT Uruguay | |
RAD | |
https://revistas.ort.edu.uy/inmediaciones-de-la-comunicacion/article/view/2615
http://hdl.handle.net/20.500.11968/2869 |
|
Acceso abierto | |
Copyright (c) 2017 Inmediaciones de la Comunicación http://creativecommons.org/licenses/by/4.0 |
Resultados similares
-
Stage metaphor: Roles and actors in the mediatized organizational scene
Autor(es):: Nogueira Volpato , Alana
Fecha de publicación:: (2020) -
Social Media and the Public Sphere. An Interview with John B. Thompson
Autor(es):: Reviglio, Cecilia
Fecha de publicación:: (2018) -
Mediatization of religion: the relationship between the religious and the mediatic in times of the web
Autor(es):: Sbardelotto, Moisés; Universidade do Vale do Rio dos Sinos
Fecha de publicación:: (2017) -
Mediatization of Politics during the COVID-19 Pandemic. The Argumentation on the Social Media of Alberto Fernández and Mauricio Macri
Autor(es):: Slimovich, Ana
Fecha de publicación:: (2021) -
Media and Politics: Bibliographic analysis on mediatization in the theoretical debate of political communication 1979-2017
Autor(es):: Ponce, Matías
Fecha de publicación:: (2018)