A Review on Educational Practice Observation Programs
Una revisión sobre programas de observación de la práctica educativa
Uma revisão dos programas de observação da prática educativa
2022 | |
observación enseñanza reflexiva práctica educativa comunidades de práctica colaboración docente desarrollo profesional observation reflective teaching educational practice communities of practice teacher collaboration professional development observação ensino reflexivo prática educacional comunidades de prática colaboração docente desenvolvimento profissional |
|
Español | |
Universidad ORT Uruguay | |
RAD | |
https://revistas.ort.edu.uy/cuadernos-de-investigacion-educativa/article/view/3244
http://hdl.handle.net/20.500.11968/4653 |
|
Acceso abierto | |
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0 |
Resultados similares
-
Pedagogical innovation in Geosciences from critical reading and pragmadialectic argumentation
Autor(es):: Diez, María Angélica
Fecha de publicación:: (2023) -
Dimensions of teachers' collaborative learning in Professional Learning Communities in Chile
Autor(es):: Peña Ruz, Marcela
Fecha de publicación:: (2023) -
Desafios da formação de professores iniciantes. Challenges for teacher beginners.
Autor(es):: Romanowski, Joana Paulin
Fecha de publicación:: (2015) -
Perceived Learning by Teachers who Participate in an Online Professional Development on Literacy
Autor(es):: Balbi, Alejandra
Fecha de publicación:: (2024) -
Government Communication: Presidential administrations 2011-2015 and 2015-2019 in Argentina
Autor(es):: Iotti, Andrea Liliana
Fecha de publicación:: (2022)