Who says there is no hope? Determinant factors for school drop out in urban outskirts in Uruguay
¿Quién dijo que todo está perdido? Las condicionantes del abandono escolar en zonas urbanas periféricas del Uruguay
2010 | |
educación familia adolescencia pobreza education family teenagers poverty |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/660
https://hdl.handle.net/10895/3862 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Hope and commitment. Lessons from a randomize control trial in a shanty town
Autor(es):: Bernatzky, Marianne
Fecha de publicación:: (2014) -
Impact evaluation of a privately managed tuition-free middle school in a poor neighborhood in Montevideo
Autor(es):: Balsa, Ana Inés
Fecha de publicación:: (2012) -
The (re)configurations of socio-educational inequalities in the urban space of the municipality of San Martín (Buenos Aires) between 1991 and 2010
Autor(es):: Minchala, Carlos
Fecha de publicación:: (2021) -
CHILDREN’S FAMILY NOTION IN A PSYCHOSOCIAL VULNERABILITY CONTEXT SAMPLE: AN EMPIRICAL STUDY
Autor(es):: Leibovich de Figueroa, Nora
Fecha de publicación:: (2007) -
Poverty in Latin America: feelings/perceptions Vs. material conditions
Autor(es):: Amarante, Verónica
Fecha de publicación:: (2024)