An approach to the phenomenon of educational disaffiliation in the transition to Higher Education within Uruguayan provinces.
Una aproximación al fenómeno de desafiliacion educativa en la transición hacia la educación superior en el interior de Uruguay.
2015 | |
desafiliación educativa educación superior formación docente inequidad geográfica eventos de riesgo educational disaffiliation higher education teacher training |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/588
https://hdl.handle.net/10895/3831 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Inequality Gaps in the Access to Higher Education in Argentina
Autor(es):: Adrogué, Cecilia
Fecha de publicación:: (2021) -
Digital teaching competences in higher education in Argentina
Autor(es):: Kanobel, María Cristina
Fecha de publicación:: (2023) -
Wikipedia Education Program in higher education settings: Actions and lessons learned from four specific cases in Mexico and Argentina
Autor(es):: Alcazar, Carmen
Fecha de publicación:: (2018) -
Systematic Review on Research Competencies in Higher Education Students
Autor(es):: Sandoval-Henríquez, Francisco Javier
Fecha de publicación:: (2023) -
Lessons learned from the educational experience during COVID-19 from the perspective of Latin American university students
Autor(es):: Lobos, Karla
Fecha de publicación:: (2023)