Educational research and field Issues: basic, applied and evaluative research and implications for Uruguay.
Investigación básica, aplicada y evaluativa: cuestion es de campo e implicancias para Uruguay.
2008 | |
ciencias de la educación investigación educativa metodología de la investigación educativa modalidades de investigación educativa educational sciences educational research methodology of educational research methods of educational research |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/711
https://hdl.handle.net/10895/3887 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Promoting research in education and technology 2015 - 2017
Autor(es):: Fundación Ceibal
Fecha de publicación:: (2017) -
Strengthening research skills in teachers through the implementation of a training plan supported by digital technologies
Autor(es):: Castro Sandoval, Julio César
Fecha de publicación:: (2023) -
Can School Reduce Achievement Inequities?
Autor(es):: Martínez Rizo, Felipe
Fecha de publicación:: (2009) -
Research as a teacher responsibility. An analysis of educational policies in Colombia and Chile
Autor(es):: Palencia Salas, Viviana
Fecha de publicación:: (2023) -
The First EdTech Winter School: Methodological Contributions for Digital Inclusion with Ascending Pedagogical Sense
Autor(es):: González López Ledesma, Alejo
Fecha de publicación:: (2018)