Argentine Elections 2019: A Study of the Leading Connections in the Spots of Frente de Todos
Elecciones argentinas 2019: Estudio de los nexos protagónicos en los spots del Frente de Todos
2021 | |
electoral campaign political advertising actantial model candidates citizens campaña electoral propaganda modelo actancial candidatos ciudadanos |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/revistadixit/article/view/2343 | |
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Money and votes. Incumbents in mayoral elections in Chile
Autor(es):: Aguilar, Renato
Fecha de publicación:: (2016) -
Electoral financing and political representation in Brazil during the Bolsonaro government (2019-2022): between old and new problems
Autor(es):: Marques Schaefer, Bruno
Fecha de publicación:: (2024) -
Quacks and charlatans, promoters of advertising and propaganda
Autor(es):: Laguna Platero, Antonio
Fecha de publicación:: (2017) -
Brazilian 2022 general elections: process, results, and implications
Autor(es):: Tarouco, Gabriela
Fecha de publicación:: (2023) -
Las claves del éxito de Mujica en las presidenciales uruguayas de 2009
Autor(es):: Rodríguez, José Raúl
Fecha de publicación:: (2011)