Vulnerabilities Experienced in the Schooling of Children and Adolescents with Chronic Diseases: Perspective of Education Professionals
Vulnerabilidades experimentadas en la escuela de niños y adolescentes con enfermedades crónicas: perspectiva de profesionales de la educación
Vulnerabilidades experienciadas na escolarização de crianças e adolescentes com doenças crônicas: perspectiva dos profissionais da educação
2022 | |
Enfermedad Crónica Escolaridad Niño Adolescente Enfermería |
|
Portugués | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/enfermeriacuidadoshumanizados/article/view/2625
https://hdl.handle.net/10895/3756 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Representations and perspectives of primary caregivers of children with chronic kidney disease
Autor(es):: Lagos Antonietti, Keila
Fecha de publicación:: (2022) -
De los herederos a los desheredados : juventud, capital escolar y trayectorias de vida
Autor(es):: Dávila León, Oscar
Fecha de publicación:: (2009) -
Factor validity with robust estimation of the Scale of Perceived Self-efficacy Specific to Academic Situations (Eapesa) in Ecuadorian university students
Autor(es):: Moreta-Herrera, Rodrigo
Fecha de publicación:: (2021) -
Superficial veins of the forearm: Anatomical-surgical study oriented to angioacces for chronic hemodialysis
Autor(es):: Varela, Daniel
Fecha de publicación:: (1992) -
Titling and chronic diseases
Autor(es):: Gandelman, Néstor
Fecha de publicación:: (2008)