Moodle Platform in Academic Literacy: Use of the Virtual Classroom in a Workshop on Reading and Writing
La plataforma Moodle en la alfabetización académica: Uso del aula virtual en un taller de lectura y escritura
2020 | |
information and communication technologies educational platform virtual classroom academic reading academic writing tecnologías de la información y comunicación plataforma educativa aula virtual lectura académica escritura académica |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/1923
https://hdl.handle.net/10895/3976 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Beliefs and Practices of Academic Reading and Writing in Researchers in Training: a Case Study in Mexico
Autor(es):: Franco, Jésica
Fecha de publicación:: (2023) -
The role of academic tasks in emotional dynamics of undergraduates. A study in Education Careers.
Autor(es):: Paoloni, Paola Verónica
Fecha de publicación:: (2018) -
Writing as a career guidance strategy in university students of the Bachelor's Degree in Psychology (UNLP)
Autor(es):: Colanzi, Irma
Fecha de publicación:: (2024) -
Writing from Uruguay to the world: Agrociencia Uruguay twenty-five years
Autor(es):: Bonfanti, Daniele
Fecha de publicación:: (2022) -
Learning self-regulation as a predictor of academic self-efficacy in Ecuadorian undergraduate students
Autor(es):: Regatto-Bonifaz, Jacqueline del Pilar
Fecha de publicación:: (2023)