Assessment Rubric. Ways to Use it and Knowledge Acquisition, by a Group of University Professors
Rúbrica de evaluación. Usos y aprendizajes en un grupo de docentes universitarios
2020 | |
rubrics higher education university teaching teacher professional development formative assessment rúbricas educación superior docencia universitaria desarrollo profesional docente evaluación formativa |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/2234
https://hdl.handle.net/10895/3984 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Teacher education in the emergency: a MOOC-inspired teacher professional development strategy grounded in critical digital pedagogy and pedagogy of care
Autor(es):: Rodés, Virginia
Fecha de publicación:: (2021) -
Escalas graduadas cocreadas: una experiencia en la educación remota de emergencia
Autor(es):: Marsicano, Ivana
Fecha de publicación:: (2020) -
Desafios da formação de professores iniciantes. Challenges for teacher beginners.
Autor(es):: Romanowski, Joana Paulin
Fecha de publicación:: (2015) -
Coaching: a way to strengthen the professionalism of teachers in the classroom
Autor(es):: Zegarra Huamán, Raúl Jesús
Fecha de publicación:: (2016) -
Formative Research in Learning Communities in Initial Teacher Training
Autor(es):: Cabrera Borges, Claudia
Fecha de publicación:: (2022)