GOAL ORIENTATIONS, ACADEMIC ACHIEVEMENT AND GENDER IN COLLEGE STUDENTS
ORIENTACIONES MOTIVACIONALES, RENDIMIENTO ACADÉMICO Y GÉNERO EN ESTUDIANTES DE BACHILLERATO
2011 | |
goal orientations academic achievement gender learning educational psychology orientación a metas rendimiento académico género aprendizaje psicología educacional |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/cienciaspsicologicas/article/view/82
https://hdl.handle.net/10895/2804 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Correspondence between Indicators of University Entry and Levels of Achievement of Diagnostic Competence in Kinesiology Students
Autor(es):: Escobar, Máximo
Fecha de publicación:: (2019) -
Validity of the Engagement to Academic Tasks Questionnaire in Peruvian college students
Autor(es):: Navarro, Ricardo
Fecha de publicación:: (2023) -
THE INFLUENCE OF EMOTIONS ON ACADEMIC PERFORMANCE
Autor(es):: Pulido Acosta, Federico
Fecha de publicación:: (2017) -
Can School Reduce Achievement Inequities?
Autor(es):: Martínez Rizo, Felipe
Fecha de publicación:: (2009) -
Academic engagement: a scale
Autor(es):: Peña, Gustavo
Fecha de publicación:: (2017)