Key variables for effective intervention in academic dishonesty
Variables clave para una intervención eficaz en deshonestidad académica
2019 | |
emotions past behaviour theory of planned bahaviour intention academic dishonesty emociones conducta pasada teoría de la conducta planificada intención deshonestidad académica |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/cienciaspsicologicas/article/view/1892
https://hdl.handle.net/10895/3070 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
The role of academic tasks in emotional dynamics of undergraduates. A study in Education Careers.
Autor(es):: Paoloni, Paola Verónica
Fecha de publicación:: (2018) -
THE INFLUENCE OF EMOTIONS ON ACADEMIC PERFORMANCE
Autor(es):: Pulido Acosta, Federico
Fecha de publicación:: (2017) -
Emotional intelligence and academic procrastination in university students
Autor(es):: Chavez-Fernandez, Samuel
Fecha de publicación:: (2024) -
How did the personalization of man’s biological matrix take place?
Autor(es):: Arana, Juan
Fecha de publicación:: (2019) -
Emotion regulation and working memory in academic performance
Autor(es):: Andrés , María Laura
Fecha de publicación:: (2020)