Learning and teaching: Pre-service EFL teachers’ beliefs
Aprendizaje y enseñanza: creencias de estudiantes en formación de pedagogía en inglés
2017 | |
beliefs teaching learning foreign language teacher training creencias enseñanza aprendizaje lengua extranjera formación de docentes |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/1359
https://hdl.handle.net/10895/3918 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Conceptual Metaphors: an Insight into Teachers’ and Students’ EFL Learning Beliefs
Autor(es):: Zambon Ferronato, Natalia
Fecha de publicación:: (2022) -
Reading comprehension beliefs of Mexican pre-service language teachers: a Likert scale study
Autor(es):: Perales-Escudero, Moisés Damián
Fecha de publicación:: (2023) -
La construcción discursiva del inglés como lengua extranjera en avisos publicitarios de institutos privados en Uruguay
Autor(es):: Redekofski, Verónica
Fecha de publicación:: (2021) -
Differences in the attitudes and beliefs about science of students in the physics-mathematics and life sciences areas and their impact on teaching
Autor(es):: Suárez, Álvaro
Fecha de publicación:: (2022) -
Beliefs and Practices of Academic Reading and Writing in Researchers in Training: a Case Study in Mexico
Autor(es):: Franco, Jésica
Fecha de publicación:: (2023)