RELEVANT AND IRRELEVANT SEDUCTIVE DETAILS IN EXPOSITORY TEXT: EFFECTS ON RECALL AND COMPREHENSION IN READERS WITH LOW PRIOR KNOWLEDGE
DETALLES SEDUCTORES RELEVANTES E IRRELEVANTES EN UN TEXTO EXPOSITIVO: EFECTOS SOBRE LA COMPRENSIÓN Y EL RECUERDO EN LECTORES CON BAJO CONOCIMIENTO PREVIO
2014 | |
comprensión de texto expositivo detalle seductor relevancia causal expository text comprehension seductive detail causal relevance |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/cienciaspsicologicas/article/view/1043
https://hdl.handle.net/10895/2954 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Comprehension of academic expository texts in e-book Reader vs. paper: influence of prior domain knowledge and verbal aptitude
Autor(es):: Piovano, Silvia
Fecha de publicación:: (2018) -
Differences in causal attributions of academic performance in secondary school students with learning difficulties based on the type of difficulty and their engagement in other rewarding activities
Autor(es):: Cuadro, Ariel
Fecha de publicación:: (2023) -
Evaluación del impacto del Plan de Estudios 2012 sobre los resultados académicos de los estudiantes
Autor(es):: Arim, Rodrigo
Fecha de publicación:: (2016) -
Campos de recría lecheros en Uruguay : determinantes de la adopción y efectos causales
Autor(es):: Baraldo Corbo, Juan Diego
Fecha de publicación:: (2020) -
Industrial Policy and Trade Promotion in Uruguay: Which are the Effects?
Autor(es):: Peluffo, Adriana
Fecha de publicación:: (2024)