DEVELOPING ADAPTIVE EXPERTISE: A FEASIBLE AND VALUABLE GOAL FOR (ELEMENTARY) MATHEMATICS EDUCATION?
DESARROLLO DE DESTREZAS ADAPTATIVAS: ¿UNA META FACTIBLE Y VALIOSA PARA LA EDUACIÓN (PRIMARIA) DE LAS MATEMATICAS?
2007 | |
elementary learning adaptative expertise aritmetic mathematical strategies Enseñanza Primaria expertise adaptativo aritmètica estrategias matemàticas enseñanza primaria estrategias matemáticas. |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/cienciaspsicologicas/article/view/571
https://hdl.handle.net/10895/2908 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Which mathematics is taught in classrooms of sixth grade in elementary schools in Latin America?
Autor(es):: Picaroni, Beatriz
Fecha de publicación:: (2010) -
Aesthetics of musical timing : Culture and expertise affect preferences for isochrony but not synchrony
Autor(es):: Jakubowski, Kelly
Fecha de publicación:: (2022) -
Perception of Mathematics Teachers in the Use of Gamification Technological Resources
Autor(es):: Espinoza Melo, Carmen Cecilia
Fecha de publicación:: (2023) -
Characteristics in the use of mathematics learning strategies by Mexican senior high school students
Autor(es):: Butrón Zamora, Prócoro Omar
Fecha de publicación:: (2021) -
Perception of municipalized elementary school students about the teaching of Mathematics
Autor(es):: Sepúlveda Obreque, Alejandro
Fecha de publicación:: (2017)