Lights and shadows in the relationships between schooling and work. Configurations and limits
CLAROSCUROS EN LAS RELACIONES ENTRE LA ESCOLARIDAD Y EL TRABAJO. CONFIGURACIONES Y LÍMITES
2016 | |
educación trabajo estructura heterogénea de producción proyecto socioeducativo estructuras institucionales del currículum education work heterogeneous labor sectors socio educational projects curriculum institutional structures |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/1293
https://hdl.handle.net/10895/3906 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Exploratory Factor Analysis for student perceptions about academic evaluation
Autor(es):: Rodríguez Garcés, Carlos
Fecha de publicación:: (2019) -
Buenos Aires Elite High Schools’ Curricular Proposals: Institutional Differentiation to Educate in Privilege
Autor(es):: Ziegler, Sandra
Fecha de publicación:: (2018) -
Educational entertainment as an education project.
Autor(es):: Lema, Ricardo
Fecha de publicación:: (2010) -
La vinculación entre las demandas sociales en formación musical terciaria y la oferta académica de enseñanza de la Escuela Universitaria de Música.
Autor(es):: Carreño, Graciela
Fecha de publicación:: (2013) -
Curriculum Autonomy in Basic Education. A Proposal for Innovation in the Educational Model 2017 in México
Autor(es):: Martínez Iñiguez, Jorge Eduardo
Fecha de publicación:: (2020)