Who is going to film History? Artifice and heterochrony in Benjamin Naishtat's El movimiento
¿Quién va a filmar la Historia? Artificio y heterocronía en El movimiento de Benjamín Naishtat
Quem vai filmar a história? Artifício e heterocronia em El Movimiento de Benjamín Naishtat
2022 | |
argentine cinema latin american cinema artifice heterochrony spaciality cine argentino cine latinoamericano artificio heterocronía espacialidad cinema argentino cinema latino-americano artifício heterocronia espacialidade |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/revistadixit/article/view/2790 | |
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Al margen del tiempo: Deseos, ritmos y atmósferas en el cine argentino
Autor(es):: Escobar, Paz
Fecha de publicación:: (2021) -
Due to a fence: Territorie and narrative split by fear in the movies O som ao redor and Historia del miedo
Autor(es):: Sales Rocha Santos, Fernanda
Fecha de publicación:: (2019) -
Depiction of violence in three films by Adrián Caetano
Autor(es):: Dillon, Alfredo
Fecha de publicación:: (2014) -
Amateur Cinema as Documentary Source: Juan Pérez Clavero in 1960’s Chile
Autor(es):: Horta Canales, Luis
Fecha de publicación:: (2021) -
Passionate Nettings, Filiation Nettings: The Maternal Imaginary in Guacho (1954), by Lucas Demare
Autor(es):: Aimaretti, María
Fecha de publicación:: (2022)