Ontological significance of narration and its role in communication through media
Alcance ontológico de la narración y su rol en la comunicación mediática
2015 | |
narración narratividad storytelling medios de comunicación redes sociales narrative storytelling media social media |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/revistadixit/article/view/379
https://hdl.handle.net/10895/3417 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Podcasts: effective communication tool for internal and external environments of organizations: Approach to the new devices of digital culture
Autor(es):: Elhordoy, Juan Andrés
Fecha de publicación:: (2020) -
THE INTERPRETATIVE AUTOETHNOGRAPHY AS A QUALITATIVE METHODOLOGY TO HUMANIZE SOCIAL RESEARCH IN LATIN AMERICAN TRANSBOUNDARY CONTEXTS
Autor(es):: Zapata Sepúlveda, Pamela
Fecha de publicación:: (2017) -
The place of the subject in media socialization: between reception and virtual participation
Autor(es):: Sola-Morales, Salomé
Fecha de publicación:: (2016) -
La oratoria como ventaja competitiva en el mundo corporativo.
Autor(es):: Caballero, Tatiana
Fecha de publicación:: (2022) -
Collaborative-activist narratives: Identities as a media innovation
Autor(es):: Rincón, Omar
Fecha de publicación:: (2013)