Research as a teacher responsibility. An analysis of educational policies in Colombia and Chile
La investigación como responsabilidad docente. Un análisis de las políticas educativas en Colombia y Chile
A pesquisa como responsabilidade docente. Uma análise das políticas educacionais na Colômbia e no Chile
2023 | |
teaching practice teacher training educational research educational policies educational system ejercicio docente formación docente investigación educativa políticas educativas sistema educativo prática docente formação docente pesquisa educacional políticas educacionais sistema educacional |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/3060
https://hdl.handle.net/10895/4011 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Strengthening research skills in teachers through the implementation of a training plan supported by digital technologies
Autor(es):: Castro Sandoval, Julio César
Fecha de publicación:: (2023) -
Desafios da formação de professores iniciantes. Challenges for teacher beginners.
Autor(es):: Romanowski, Joana Paulin
Fecha de publicación:: (2015) -
Pedagogical innovation in Geosciences from critical reading and pragmadialectic argumentation
Autor(es):: Diez, María Angélica
Fecha de publicación:: (2023) -
Hacia una pedagogía del desarrollo profesional docente. Modelos de formación continua y necesidades formativas de los profesores. Towards a pedagogy of teacher professional development. Models of continuing education and teachers´ needs for training.
Autor(es):: Vezub, Lea F.
Fecha de publicación:: (2015) -
Play in early childhood: Approach to the meaning given by nursery teachers
Autor(es):: Mena Bastías, Carmen Patricia
Fecha de publicación:: (2021)