"Design of a Student Satisfaction Questionnaire for a Higher Education Course" "Implementing the Flipped Learning Model"
Diseño de un cuestionario de satisfacción de estudiantes para un curso de nivel profesional bajo el modelo de aprendizaje invertido
2018 | |
Flipped learning Active learning Educational innovation Factor analysis Data collection Aprendizaje invertido Aprendizaje activo Innovación pedagógica Análisis factorial Recogida de datos |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/1632
https://hdl.handle.net/10895/3940 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
NURSING STUDENT SATISFACTION FROM THE IMPLEMENTATION OF A PORTFOLIO IN THE TEACHING
Autor(es):: Pellicer García, Begoña
Fecha de publicación:: (2015) -
Flipped
Autor(es):: Chiarino Nerguizián, José Aurelio
Fecha de publicación:: (2014) -
Three experiences on flipped classroom to promote the engagement for learning Perceptions of university students
Autor(es):: Rigo, Daiana Yamila
Fecha de publicación:: (2019) -
Validity of the Engagement to Academic Tasks Questionnaire in Peruvian college students
Autor(es):: Navarro, Ricardo
Fecha de publicación:: (2023) -
The construction of an analog vocoder as a hands-on introductory course in electrical engineering
Autor(es):: Irigaray, Ignacio
Fecha de publicación:: (2016)