DIFFICULTIES IN LEARNING CALCULATION: CONTRIBUTIONS TO THE PSYCHOPEDAGOGICAL ASSESSMENT
DIFICULTADES DE APRENDIZAJE DEL CÁLCULO: CONTRIBUCIONES AL DIAGNÓSTICO PSICOPEDAGÓGICO
2010 | |
Developmental dyscalculia working memory neuropsychological processes number comprehension Discalculia del desarrollo memoria de trabajo procesos neuropsicológicos comprensión del número |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/cienciaspsicologicas/article/view/107
https://hdl.handle.net/10895/2825 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
DEVELOPMENTAL GERSTMANN SYNDROME AND DISORDERS OF MATHEMATICS ACQUISITION
Autor(es):: Dansilio, Sergio
Fecha de publicación:: (2008) -
Relaciones entre comprensión lectora y memoria de trabajo en población liceal montevideana en contexto de vulnerabilidad
Autor(es):: Verdier Queirolo, Gerardo
Fecha de publicación:: (2024) -
READING COMPREHENSION AND RECOGNITION WORDS
Autor(es):: Balbi, Alejandra
Fecha de publicación:: (2009) -
Learning potential assessment in the elderly: mediation influence in a memory assessment test
Autor(es):: Gonzalez Aguilar, María Josefina
Fecha de publicación:: (2018) -
SELF-REGULATED LEARNING AND READING COMPREHENSION: AN INTERVENTION STUDY
Autor(es):: Trías, Daniel
Fecha de publicación:: (2009)