Douglas Fisher, Nancy Frey, John Hattie: Visible learning for literacy, grades K-12: Implementing the practices that work best to accelerate students learning. Thousand Oaks, California: Corwin/A Sage Company, 2016, 190 páginas.

Peri, Andrés - Conti, Cecilia
Detalles Bibliográficos
2016
Español
Universidad Católica del Uruguay
LIBERI
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/1301
https://hdl.handle.net/10895/3914
Acceso abierto
_version_ 1815178716073951232
author Peri, Andrés
author2 Conti, Cecilia
author2_role author
author_facet Peri, Andrés
Conti, Cecilia
author_role author
collection LIBERI
dc.creator.none.fl_str_mv Peri, Andrés
Conti, Cecilia
dc.date.accessioned.none.fl_str_mv 2023-09-13T12:56:53Z
dc.date.available.none.fl_str_mv 2023-09-13T12:56:53Z
dc.date.none.fl_str_mv 2016-12-02
dc.format.none.fl_str_mv application/pdf
dc.identifier.none.fl_str_mv https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/1301
10.22235/pe.v9i2.1301
dc.identifier.uri.none.fl_str_mv https://hdl.handle.net/10895/3914
dc.language.iso.none.fl_str_mv spa
dc.publisher.es-ES.fl_str_mv Universidad Católica del Uruguay
dc.relation.none.fl_str_mv https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/1301/1280
dc.rights.es-ES.fl_str_mv Derechos de autor 2016 Páginas de Educación
dc.rights.none.fl_str_mv info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.source.en-US.fl_str_mv Páginas de Educación; Vol. 9 No. 2 (2016): Páginas de Educación; 235-239
dc.source.es-ES.fl_str_mv Páginas de Educación; Vol. 9 Núm. 2 (2016): Páginas de Educación; 235-239
dc.source.none.fl_str_mv 1688-7468
1688-5287
10.22235/pe.v9i2
reponame:LIBERI
instname:Universidad Católica del Uruguay
instacron:Universidad Católica del Uruguay
dc.source.pt-PT.fl_str_mv Páginas de Educación ; Vol. 9 N.º 2 (2016): Páginas de Educación; 235-239
dc.title.none.fl_str_mv Douglas Fisher, Nancy Frey, John Hattie: Visible learning for literacy, grades K-12: Implementing the practices that work best to accelerate students learning. Thousand Oaks, California: Corwin/A Sage Company, 2016, 190 páginas.
dc.type.es-ES.fl_str_mv Reseña bibliográfica
dc.type.none.fl_str_mv info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.type.version.none.fl_str_mv info:eu-repo/semantics/publishedVersion
eu_rights_str_mv openAccess
format article
id LIBERI_8e53176c37aea7c30ab9233418855179
identifier_str_mv 10.22235/pe.v9i2.1301
instacron_str Universidad Católica del Uruguay
institution Universidad Católica del Uruguay
instname_str Universidad Católica del Uruguay
language spa
network_acronym_str LIBERI
network_name_str LIBERI
oai_identifier_str oai:liberi.ucu.edu.uy:10895/3914
publishDate 2016
reponame_str LIBERI
repository.mail.fl_str_mv franco.pertusso@ucu.edu.uy
repository.name.fl_str_mv LIBERI - Universidad Católica del Uruguay
repository_id_str 10342
rights_invalid_str_mv Derechos de autor 2016 Páginas de Educación
spelling Peri, AndrésConti, Cecilia2016-12-022023-09-13T12:56:53Z2023-09-13T12:56:53Zhttps://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/130110.22235/pe.v9i2.1301https://hdl.handle.net/10895/3914application/pdfspaUniversidad Católica del Uruguayhttps://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/1301/1280Derechos de autor 2016 Páginas de Educacióninfo:eu-repo/semantics/openAccessPáginas de Educación; Vol. 9 No. 2 (2016): Páginas de Educación; 235-239Páginas de Educación; Vol. 9 Núm. 2 (2016): Páginas de Educación; 235-239Páginas de Educación ; Vol. 9 N.º 2 (2016): Páginas de Educación; 235-2391688-74681688-528710.22235/pe.v9i2reponame:LIBERIinstname:Universidad Católica del Uruguayinstacron:Universidad Católica del UruguayDouglas Fisher, Nancy Frey, John Hattie: Visible learning for literacy, grades K-12: Implementing the practices that work best to accelerate students learning. Thousand Oaks, California: Corwin/A Sage Company, 2016, 190 páginas.info:eu-repo/semantics/articleinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionReseña bibliográficainfo:eu-repo/semantics/publishedVersion10895/39142023-09-13 09:56:53.242oai:liberi.ucu.edu.uy:10895/3914Universidadhttps://www.ucu.edu.uy/https://liberi.ucu.edu.uy/oai/requestfranco.pertusso@ucu.edu.uyUruguayopendoar:103422023-09-13T12:56:53LIBERI - Universidad Católica del Uruguayfalse
spellingShingle Douglas Fisher, Nancy Frey, John Hattie: Visible learning for literacy, grades K-12: Implementing the practices that work best to accelerate students learning. Thousand Oaks, California: Corwin/A Sage Company, 2016, 190 páginas.
Peri, Andrés
status_str publishedVersion
title Douglas Fisher, Nancy Frey, John Hattie: Visible learning for literacy, grades K-12: Implementing the practices that work best to accelerate students learning. Thousand Oaks, California: Corwin/A Sage Company, 2016, 190 páginas.
title_full Douglas Fisher, Nancy Frey, John Hattie: Visible learning for literacy, grades K-12: Implementing the practices that work best to accelerate students learning. Thousand Oaks, California: Corwin/A Sage Company, 2016, 190 páginas.
title_fullStr Douglas Fisher, Nancy Frey, John Hattie: Visible learning for literacy, grades K-12: Implementing the practices that work best to accelerate students learning. Thousand Oaks, California: Corwin/A Sage Company, 2016, 190 páginas.
title_full_unstemmed Douglas Fisher, Nancy Frey, John Hattie: Visible learning for literacy, grades K-12: Implementing the practices that work best to accelerate students learning. Thousand Oaks, California: Corwin/A Sage Company, 2016, 190 páginas.
title_short Douglas Fisher, Nancy Frey, John Hattie: Visible learning for literacy, grades K-12: Implementing the practices that work best to accelerate students learning. Thousand Oaks, California: Corwin/A Sage Company, 2016, 190 páginas.
title_sort Douglas Fisher, Nancy Frey, John Hattie: Visible learning for literacy, grades K-12: Implementing the practices that work best to accelerate students learning. Thousand Oaks, California: Corwin/A Sage Company, 2016, 190 páginas.
url https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/1301
https://hdl.handle.net/10895/3914