Enseñanza Superior en Brasil y las políticas de inclusión social. Higher Education in Brazil and Social Inclusion Policies.
2015 | |
enseñanza superior inclusión social políticas universitarias expectativas estudiantiles trayectorias higher education social inclusion university policies student expectations paths |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/511
https://hdl.handle.net/10895/3807 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Inclusión social en la Educación Superior Argentina: indicadores y políticas en torno al acceso y a la graduación. Social Inclusion in Argentina Higher Education: Indicators and Policies Regarding Access and Graduation.
Autor(es):: García de Fanelli, Ana
Fecha de publicación:: (2015) -
Analysis of the contributions of a social program to the university path of socially disadvantaged young people.
Autor(es):: Mayer, Liliana
Fecha de publicación:: (2018) -
ACADEMIC EXPECTATIONS AND SOCIAL SKILLS IN THE ADAPTATION TO UNIVERSITY
Autor(es):: Benevides Soares, Adriana
Fecha de publicación:: (2017) -
Configurations of Meaning in Higher Education Faculty Regarding Principles of Inclusion and Diversity
Autor(es):: Seguel Arriagada, Andrés
Fecha de publicación:: (2024) -
Plan Ceibal e Inclusión Social. Perspectivas interdisciplinarias
Autor(es):: Ferrando, Mery
Fecha de publicación:: (2013)