Nature of the Professional Tasks in Mathematics Teacher Training
Naturaleza de las tareas profesionales en la formación de profesores de matemáticas
2020 | |
professional tasks teacher training vocational training Didactics of Mathematics notable identities tareas profesionales formación de profesores formación profesional Didáctica de la Matemática productos notables |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/1919
https://hdl.handle.net/10895/3973 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Convergence Between Theory and Practice in Teacher Training: Analysis of Pre-Professional Practice Classes in a Primary School Training Course in Uruguay
Autor(es):: Umpiérrez Oroño, Silvia
Fecha de publicación:: (2020) -
IS IT NECESSARY TO PROFESSIONALIZE THE FIGURE OF THE ACADEMIC ADVISOR OF SPECIALISTS IN SANITARY TRAINING?
Autor(es):: Martínez Juárez, Miriam
Fecha de publicación:: (2009) -
Hacia una pedagogía del desarrollo profesional docente. Modelos de formación continua y necesidades formativas de los profesores. Towards a pedagogy of teacher professional development. Models of continuing education and teachers´ needs for training.
Autor(es):: Vezub, Lea F.
Fecha de publicación:: (2015) -
Vocational traits of senior high school students aspiring to enter initial teacher training
Autor(es):: Sunza Chan, Sandra Paola
Fecha de publicación:: (2021) -
Application of technology in the practice of initial teachers training. Assessment of didactic analysis for secondary education classrooms filmed in 360°
Autor(es):: Umpiérrez Oroño, Silvia
Fecha de publicación:: (2020)