School research and changing: some notes from Complex Social Systems’ Theory.
Investigación e intervención en organizaciones escolares: algunas reflexion es desde la teoría de sistemas social es complejos.
2008 | |
changing research schools systems escuelas investigación intervención sistemas |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/709
https://hdl.handle.net/10895/3885 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
The impacts of the early outset of the COVID-19 pandemic on climate change research: implications for policy-making
Autor(es):: Leal Filho, Walter
Fecha de publicación:: (2021) -
Exploring teleconnections and climate dynamics by means of complex networks
Autor(es):: Arizmendi, Fernando
Fecha de publicación:: (2018) -
Participation dimensions and conditions: some notes for reflection.
Autor(es):: Tenti Fanfani, Emilio
Fecha de publicación:: (2011) -
Meanings of School Experience in High Schools: Perceptions of Students in Four Argentine Jurisdictions.
Autor(es):: Llinás, Paola
Fecha de publicación:: (2009) -
The Relationship Between Family and School in High School Education. The Perspective of High School Teachers
Autor(es):: Vaccotti, Rodrigo
Fecha de publicación:: (2019)