The Sense of Belonging, a Strategy of Improvement in the Training Process in the Arts. Case Study in Dance at a Mexican University
El sentido de pertenencia, una estrategia de mejora en el proceso formativo en las artes. Estudio de caso en Danza en una universidad mexicana
2020 | |
sense of belonging higher education dance arts sentido de pertenencia educación superior danza artes |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/2172
https://hdl.handle.net/10895/3979 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Adaptation and Analysis of the Internal Structure of the Sense of Belonging at University Scale (SBUS) in Peruvian Students
Autor(es):: Correa-Rojas, Jossué
Fecha de publicación:: (2024) -
Cuerpos escritos y diseñados :los sistemas de notación de la danza como problema de diseño de comunicación visual
Autor(es):: Muñoz, Pablo
Fecha de publicación:: (2016) -
Revolution, Mexican public art, and the League of Revolutionary Writers and Artists (1934-1938)
Autor(es):: Hernández del Villar, Sureya Alejandra
Fecha de publicación:: (2022) -
Train Travel: The Territory and the Communication of Identity
Autor(es):: Fusté-Forné, Francesc
Fecha de publicación:: (2018) -
Enunciative strategies of the videogame: four figures
Autor(es):: Maté, Diego
Fecha de publicación:: (2019)