The artist as a show: authenticity and performance in the society of media
El artista como espectáculo: autenticidad y performance en la sociedad mediática
2013 | |
performance contemporary arts subjectivity mass media visibility performance visibilidad. artes contemporáneas subjetividad medios de comunicación visibilidad |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/revistadixit/article/view/360
https://hdl.handle.net/10895/3399 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Performativity in Architecture: The production of discourse, meaning and action from contemporary architectural activity
Autor(es):: Fregosi, Pablo
Fecha de publicación:: (2022) -
Inflexiones de lo (in)visible: la posdictadura chilena en los documentales de Marcela Said y Jean de Certeau
Autor(es):: Veliz, Mariano
Fecha de publicación:: (2020) -
The positionality of goods and the positional concern's origin
Autor(es):: Leites, Martín
Fecha de publicación:: (2023) -
Holofractal music on stage: experiments of semiotic transduction of holonomic notions in performatic art
Autor(es):: Prates, Eufrasio; Instituto de Arte, Universidade de Brasília
Fecha de publicación:: (2016) -
A trans-corporeal transfer between war photography and performance: The artistic work Peligro by Félix Maruenda
Autor(es):: Florencia Richards, Ariel
Fecha de publicación:: (2022)