“I fall asleep, but I learn”: Successful educational experiences of low income youngsters from Santa Fe, Argentina
“Me duermo, pero igual aprendo”: experiencias educativas exitosas de jóvenes santafesinos de sectores bajos
2017 | |
high school low income students disadvantaged situations educational experiences success secundaria estudiantes de sectores bajos contextos desfavorables experiencias educativas éxito |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/1358
https://hdl.handle.net/10895/3917 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
La información y las jóvenes en contextos desfavorables : construyendo puentes para la inclusión social desde la investigación
Fecha de publicación:: (2012) -
Academic Success in the First Year of the Industrial Engineering Course and its Link with Previous Academic Factors
Autor(es):: Vilalta Alonso, José Alberto
Fecha de publicación:: (2020) -
Was falling inequality in all Latin American countries a data-driven illusion? Income distribution and mobility patterns in Uruguay 2009-2016
Autor(es):: Burdín, Gabriel
Fecha de publicación:: (2019) -
Sniffer I²C de bajo consumo
Autor(es):: Ercoli, Ricardo
Fecha de publicación:: (2021) -
Correlations of some Neoproterozoic carbonate-dominated successions in South America based on high-resolution chemostratigraphy
Autor(es):: Sial, Alcides Nobrega
Fecha de publicación:: (2016)