Cultural narratives during EFL/ESL lessons: an epistemological perspective for intercultural projects
Narrativas culturales durante las clases de EFL/ESL: una perspectiva epistemológica para proyectos interculturales
Narrativas culturais durante as aulas de EFL/ESL: uma perspectiva epistemológica para projetos interculturais
2022 | |
Inglés | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/3050
https://hdl.handle.net/10895/4009 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
Lessons learned from the educational experience during COVID-19 from the perspective of Latin American university students
Autor(es):: Lobos, Karla
Fecha de publicación:: (2023) -
Social and cultural pain: his narrative in relation to the other
Autor(es):: Bernal, Patricia; Universidad Javeriana
Fecha de publicación:: (2016) -
Learning and teaching: Pre-service EFL teachers’ beliefs
Autor(es):: Tagle Ochoa, Tania
Fecha de publicación:: (2017) -
Conceptual Metaphors: an Insight into Teachers’ and Students’ EFL Learning Beliefs
Autor(es):: Zambon Ferronato, Natalia
Fecha de publicación:: (2022) -
Trans Cultural Narratives: Legal Mediations, Instagram and the Mirror Syndrome
Autor(es):: Valdivia, Pablo
Fecha de publicación:: (2022)