Reflections about grasshoppers and inchworms in the Information and Communication Technologies Era
Reflexiones sobre los saltamontes y las orugas en la era de las tecnologías de información y comunicación
2017 | |
paradoxes grasshopper caterpillar learning school paradojas saltamontes orugas aprendizaje escuela |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/1429
https://hdl.handle.net/10895/3932 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
The parent involvement in the education of the children. Four reflections to strengthen the relation between families and schools
Autor(es):: Razeto, Alicia
Fecha de publicación:: (2016) -
Variabilidad interanual en comunidades de acridios (Orthoptera: Caelifera: Acridoidea) en la región centro-sur del Uruguay. (Interannual Variability in Acridian Community (Orthoptera: Caelifera: Acrididae) in Central-southern Uruguay).
Autor(es):: ZERBINO, M.S.
Fecha de publicación:: (2016) -
Between the communication notebook and the smartphone. The challenges for the management in Uruguayan educational centers in the context of digital communication
Autor(es):: Silva, Patricia
Fecha de publicación:: (2020) -
Educational data science: Monitoring learning technologies in primary schools
Autor(es):: da Silva, Natalia
Fecha de publicación:: (2022) -
Center project evaluation: study applied to a technological education center
Autor(es):: Sequeira, Victoria
Fecha de publicación:: (2023)