Systematic Review of Literature on Intervention Programs in Early Reading Skills
Revisión sistemática de literatura sobre programas de intervención en habilidades de lectura inicial
Revisão sistemática da literatura sobre programas de intervenção em habilidades de leitura precoce
2022 | |
habilidades de lectura inicial habilidades prelectoras programas de intervención educación primaria hispanohablantes initial reading skills pre-reading skills intervention programs primary education Spanish speakers habilidades de leitura inicial habilidades de pré-leitura programas de intervenção educação primária falantes de espanhol |
|
Español | |
Universidad Católica del Uruguay | |
LIBERI | |
https://revistas.ucu.edu.uy/index.php/paginasdeeducacion/article/view/2775
https://hdl.handle.net/10895/4003 |
|
Acceso abierto |
Resultados similares
-
LITERACY ACQUISITION, PRE-READING SKILLS AND FAMILY LITERACY CONTEXT IN A SAMPLE OF URUGUAYAN CHILDREN
Autor(es):: Cuadro, Ariel
Fecha de publicación:: (2015) -
Gender Differences in Early Reading Performance of Preschoolers Attending Vulnerable Schools
Autor(es):: Barriga, Carmen A.
Fecha de publicación:: (2024) -
Music as a promoter of phonological skills: an exploratory study with Uruguayan preschool children
Autor(es):: Rivera Ibaceta, Johanna
Fecha de publicación:: (2020) -
System of Diagnostic Tasks and relationship reading skill
Autor(es):: Ramírez-Benítez, Yaser
Fecha de publicación:: (2018) -
DEVELOPMENT OF PHONEMIC AWARENESS: ASSESSMENT OF AN INTERVENTION PROGRAM
Autor(es):: Trías, Daniel
Fecha de publicación:: (2009)